Hu-go som helst!

Ibland, när jag är som mest stressad, är det skönt att få tänka på helt andra saker. Någonting som ligger långt ifrån spexrep och lagboken, som påminner om att det finns ett liv utanför allt det där. Därför blev jag mycket glad när min syster bad mig passa den lill krabaten en eftermiddag. Några timmar spenderade vi i min lägenhet. Han behövde dock bara 5 sekunder innan det mesta var på golvet. Det är tydligen väldrigt roligt att skaka ett glas fullt med saft upp och ner. Och färga mosters nya dator med blå markeringspenna. Tur att han är oemotståndlig, för då går det inte att bli irriterad.


image153

image154

image155

image156


Världens bästa systerdotter är han allt.

Kommentarer
Postat av: en som undrar

är hugo verkligen din systerdotter? :P

2008-03-25 @ 11:57:48
Postat av: Sanna

Haha, nej, det blev lite fel där :)

2008-03-25 @ 13:08:03
URL: http://sannapannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0