En solig valborgskväll.

Det var en bra kväll. Gamla godingar blandat med nya bekanskaper, ett oväntat besök och en hel del okända ansikten. Grillen var varm, solen låg på till efter kl 20 och en och annan öl knäpptes. Några tog årets första dopp i älven, en annan blev fattigare på kuppen. Det sjöngs Kung i baren och spelades fylle-twister. Jag är tydligen för het för mitt eget bästa, enligt vissa. Men framför allt en blå crocs-toffel kort efter onsdagsnatten.

image178

image179

Jag undrar dock vad Madde gör med min dörrkarm...?
Ibland finns det inga genvägar genom en dörr i baklås.


image180


Studentkören stämde upp i vårsång för våra grannar.


image181


Ja, så här kan det se ut efter en rolig kväll.
Stackars Frida och Sofi.

Kommentarer
Postat av: KG Bergström

Va!?!? Sjöng Studentkören med anhang Kung i baren!? Nähäää! Ooovaaaanligt!!! :-)

När ska gänget lägga ner det där tramset...

2008-05-05 @ 21:51:12
Postat av: Sanna

Somliga uppskattade sången, jag var definitivt en av dom!

2008-05-05 @ 22:44:14
URL: http://sannapannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0