Choklad + ingefära = himmelskt.

Nu är jag hemkommen igen. Även om det är skönt på sätt och vis är det mer eller mindre motvilligt. Har haft det oförskämt bra och ville verkligen inte kliva på flygbussen i morse. Men vad finns det att göra när måsten, jobb och nya kursen väntar? Ville i alla fall göra det bästa möjliga av min hemkomst och bestämde mig för att vardagslyxen faktiskt inte behöver stanna i Stockholm, utan den kan utövas var som helst. Efter att ha prickat av en del av alla måsten, åkte jag och storhandlade, och passade på att införskaffa min nya passion - Choklad med touch av ingefära. Jag är ju en riktig chokladgris och den här är kanske världens godaste.




Plussa ihop det med en kopp kanelte, några levande ljus och ett och annat avsnitt Beverly Hills och höstmyset är ett faktum. Att komma hem borde vara minst lika bra som att åka bort, och även om jag inte lyckades helt kom jag en bit på vägen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då skall jag glatt meddela att vi har ensådan i skafferiet som damen kanfå. Här hemma gillades den nämligen inte alls!! Favoriten är istället den med Sea salt :-)

2008-11-04 @ 21:05:21
Postat av: Alina

Hej! Vem hoppas du på? Obama eller McCain? :)

2008-11-04 @ 21:10:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Obama, absolut :) Inte ens någon diskussion. Kommer att bli en spännande natt..

2008-11-04 @ 21:44:53
URL: http://sannapannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0