Lördag när den är som bäst!

Oförskämt bra lördag. Började dagen med ett spinningpass. Om man tar sig upp är träning på lördagsmorgon kanske det bästa som finns, man vaknar till liv och har hela dagen framför sig när passet är avklarat. Sedan får jag alltid lite extraenergi bara av hela "helgkänslan". Rullade hemmåt i regnet, varm dusch och god lunch. Tog en sväng på stan med mor och far och inhandlade ingredienser till eftermiddagens bak. Hem, städade lägenheten tills allt luktade såpa och sov en stund på soffan.



Sedan var det dags att fortsätta med födelsedagsbaket inför morgondagen. Idag var det Chocolate Chip Walnut Brownies som gällde. Behöver jag säga vems receptet är?





Fick en liten snabbvisit av födelsedagsbarnet och hennes lilla Hugo.
Mosters lilla älskling verkade klart nöjd med mitt verk.





Nu väntar lördagskvällen med utgång med Sara och gänget. Ska göra ett försök att gå från ankunge till svan - torka bort chokladsmeten runt munnen (ja, faktiskt jag har det!), dra en kamm genom håret, klä upp mig med nya kläder och mina nyinhandlade ögonskuggor. Som sagt - en oförskämt bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0