ICA-killen.

Satt och drack te med tjejkompisen på söndagskvällen. Samtalet kretsade kring allt från skola, helgens händelser till framtidsdrömmar. Det oundvikliga ämnet "det motsatta könet" dök så småning om upp. Hon försökte förklara för mig hennes inställning till en kille som hon dejtat tidigare under sommaren:


- Alltså, jag ser på honom ungefär som jag ser på ICA-kvantum. Jag har ju sökt jobb där va. Jag menar som att hör han av sig så visst liksom, men jag tänker inte höra av mig. Men vill han träffas, typ ta en fika eller något så visst kan jag göra det. Han var ju trevlig å så, det var ju inte det som var problemet.

- Nej, problemet är väl snarare att du jämför honom med ICA-kvantum. Det låter faktiskt inte som någon jätte exalterande kille...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0