Muf-fin.



Jag bara måste tipsa om min favoritsida på nätet, i allafall när det kommer till recept. Här kan du hitta alla former av söta muffins, cupcakes men även lite mer "matiga" muffins. Jag går in och söker på ett favoritinnehåll och vips dyker det upp en uppsjö med olika varianter. Det är inte bara en gång jag har matat mina familjemedlemmar med bakverk från denna sida... Personliga favoritet är absolut hallonmuffinsarna med vit choklad. Mina ser dock lite annorlunda ut för jag toppar mina med special made frostning och kryddar med lite extra kärlek. Kanske inte min vackraste kreation men de ligger bra i magen!

 


 

Kommentarer
Postat av: syss

Åhhhh nu blir jag så sugen. Minns samken av de underbara skapelserna. Kanske kan du baka till min födelsedag?

2008-09-11 @ 11:57:01
Postat av: Pernilla

Äckliga de såg ut då :P Fick muffins hos issi med vit choklad och hallon för ett tag sedan. Kan tänka mig att det knappast blir sämre med lite extra choklad och strössel!

2008-09-11 @ 18:33:03
URL: http://cheezes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0