Ny favorit i skålen!


Ända sedan jag kom hem från NZ har jag haft ett sånt sjukt begär efter naturgodis. Som mycket annat gott - fil, sill, palt, rårörda lingon - fanns det inte där borta. Katastrof! Jag tror min bestämt ha gått igenom cirkus 4kg natursnarra på 7 veckor och till min fasa upptäcker jag att begäret bara blir värre och värre. Kanske är det svårt att stoppa det klot som sats i rullning?

I min påse landar framför allt torkade jordgubbar, kokostoppar och nötter, allt dränk i fantastisk yogurt (säkert extrem bra för mig som inte bör äta loktos). Men min nya favorit är något som jag aldrig sett förrut och som jag misstänker är ganska ny i skålarna - yogurtdoppade äpplen med smak av kanel. Jag säger bara ojojoj, vilken hit! Dessa kan jag starkt rekommendera till helgens myspys.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag märker att det är fler som blivit förtjusta i dem... :-)

2009-08-21 @ 20:10:43
URL: http://cheezes.webblogg.se/
Postat av: bakmammorna

mums! nu blev jag också toksugen! kanske blir det istället för det vanliga smågosiet idag- det känns ju liiiite nyttigare :-)

2009-08-22 @ 08:14:20
URL: http://bakmammorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0