Ebba + Leo

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?





Det gör min systerdotter Ebba. Idag var jag med på hennes och Leos lunchdate. De träffas typ en gång i veckan, fikar med sina mammor, badar, biter på leksaker tillsammans och greglar ner varandra. De delar allt - bitring, kräklapp, ja, till och med nappar. Jag tror verkligen att de skulle fungera bra ihop, hon lite mer drivande och sprallig och Leo mer tillbakalutad och harmonisk. Det kändes som att det låg true love i luften, men Ebba nekar till att de är ett par. Visst erkänner hon att det finns känslor, men som många andra är hon nog lite rädd för att binda sig. Men hello, att träffas regelbundet på det sättet i snart sex månader? Men än så länge tror jag att Ebba vill hålla dörren öppen och känna sig för, but who knows, kanske blir de dem tillslut.




Kommentarer
Postat av: Emeliiie

Haha :) Sjukt roligt!

2009-02-05 @ 21:56:22
Postat av: En av mammaorna :-)

Underbart!! Snart får väl mammaorna inte vara med längre....

2009-02-05 @ 22:00:47
Postat av: underbaraclara

haha. Jamen. Visa inte upp Julian för då är det kört. Ebba kanske gillar Lammkött. Farlig förförerska det dära.

2009-02-05 @ 23:23:01
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: Angelica

Hihi!!! Som tillägg på den andra mammans inlägg så vill jag lova att vi kommer sitta i rummet bredvid med öronen slickade mot väggen.

2009-02-06 @ 18:16:35
URL: http://frukallbjers.blogg.se/
Postat av: klara j-r

Så sjukt söta barn. Kan som inte sluta titta på dem!

2009-02-07 @ 00:24:30
URL: http://nomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0