Resan dit i bilder.

Den 12 februari klev en relativt samlad Sanna pa flygplanet i Umea. Efter totalt 44 timmar, varav 32 timmar i luften, skulle hon befinna sig sa langt hemmifran man kan komma pa var planet. Jag hann med fyra filmer, tva bocker, sex komediserieavsnitt, x antal sovtimmar och ett enormt antal minuters samtal med mina medpassagerare.


Arlanda fem timmar.
Resefebern an sa lange under kontroll,
annars botas den bast med godis, bra pocketbok och lunch.


 



Glad alla hjartansdag onskar Sannas resesallskap Elin i London.



 



Dinner?



Good morning Sanna.




Hello Hong Kong.





Efter ett antal flygplanslyft borjade jag starkt undra var alla filmslut var nagonstans. Var ar den dar galet foralskade personen som bara maste stoppa planet dar hans eller hennes livs karlek sitter ombord? Var ar dramat vid gaten, utropen i hogtalarna? Springandet fran sakerhetskontrollen till utganger just nar sista utropen dundrar i hogtalarna? Halla, var ar romatiken?




Framme.
Morgon nummer 1 - what to do?
Var startar man liksom?



 


Kommentarer
Postat av: underbaraclaran

woha. fy vad overkligt. Kram

2009-02-16 @ 22:02:55
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclar
Postat av: Syss

Shit vad långt borta du är... Verkligen kul att se att du verkar ha det så bra. Fortsätt uppdatera bloggen för jag följer den slaviskt och troget!!



Kram

2009-02-17 @ 16:18:59
Postat av: Pernilla

Hoppa fallskärm, hoppa fallskärm!! Och ta kort på staden och omgivningen.

2009-02-17 @ 17:31:21
URL: http://cheezes.webblogg.se/
Postat av: Malin

trevligt skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 14:13:19
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0