Min last?

Vi har alla våra laster.
Mitt under packningen fick jag bekräftat vad min last är.
Och jag som alltid trott att min stora last varit choklad, men icket.
Skor is the shit.







Fram tills idag har jag haft en full garderob med bara skor. Men nu har jag efter mycket vånda bestämt vilka skor som får äran att följa med mig på mina äventyr  på Nya Zeeland, resten är de nerpackade i lådor (totalt 12 par skokartonger...). Jag ville nästan gråta när jag insåg att mina älsklingar inte får plats i resväskan. Blotta tanken på att de ska ligga i en mörk källare i ett halvår utan att få bäras, drickas drinkar och i dansas i ger mig magknip. Men nu har vi tagit avsked - ses i juli baby.

Kommentarer
Postat av: Emeliiie

Åhh... jag typ dregglar! Du är som Umeås egna lilla Carrie ;)

2009-01-14 @ 22:35:02
Postat av: Pernilla

Jag kan ta hand om dem! Vad har du för storlek...? ;-)



Förstår precis dilemmat. Jag har precis kollat igenom alla mina skor och försökt få struktur på dem. Jag är faktiskt seriös när jag säger att jag inte får plats med fler. Snart måste jag börja inkräkta på sambons utrymme, och jag kan ju knappast påstå att det är en överflödsvara när man bor med mig... ;-)

2009-01-15 @ 12:14:42
URL: http://cheezes.webblogg.se/
Postat av: Skalman

Vad behöver man förutom ett par rejäla kängor?

2009-01-15 @ 22:25:02
URL: http://myrmarker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0