I am just a dreamer.

En del av mig är fortfarande kvar på Dunedins gator. Ett facebookmeddelande eller ett Hi Sanna över chatten tar mig tillbaka 6 veckor i tiden. En låt på radio påminner smärtsamt mycket om sista veckorna och smaken av min sista cadbury-chokladkaka börjar tyna bort. Jag vill dela på mig, vara både här och där. Den lilla kiwi-Sanna som kröp fram under min termin is here to stay. Men nu smider jag nya planer, drömmer mig bort en aning. Framtiden. Siktar mot en spännande höst. Skaffar mig perspektiv, plockar russinen ur kakan. Det skickas mail, spånas på skrivämne, adressändrar, bokas flyg enkelväg. Praktik, examensarbete, kanske den där lägenheten.. Nu börjar det liksom.

I am just a dreamer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0