Ny mobil - check!

Jag avskyr att köpa tekniska prylar. När det kommer till kamera, TV och dator drar jag på det in i det sista, tills den nuvarande verkligen inte fungerar längre. Jag kan förlite om området, det är dyrt och är ändå omoderna om några månader. Men efter ett halvår med en mobil som måste laddas varje natt och stänger av sig själv bestämde jag mig att nu var det minsann dags att uppdatera sig. Men vilken?

Kunde inte bry mig mindre om vilken megapixel den har på kameran eller hur internet fungerar. Ringa och sms, det är det jag använder min telefon till. Men jag hade två krav och en önskan. Krav ett var att det skulle vara en SonyEricsson, mest för att jag är van vi deras menysystem. Krav två var att det skulle vara en viktelefon eftersom jag får panik av knapplås. Efter mycket om och men hittade jag en telefon som faktiskt föll mig i smaken, och som från och med igår är min nya följeslagare.



Men min önskan då? Jo, att den skulle vara rosa såklart. Och är det inte för underbart att denna sak har skal som går att designa själv? En pink, pink, pink är nu beställd och jag väntar otåligt vid brevlådan. Jag och min W508 kommer nog att trivas tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe, vad kul! Jag är EXAKT likadan :-)

Köpte nyligen en mobiltelefon efter att ha tejpat batteriluckan i tre år på den gamla. Spanade faktiskt på den du köpte, men det blev en rosa variant med slidelucka tillslut som jag dreglat efter i 2 veckor. Jag gillar inte heller synliga knappsatser!

2009-08-01 @ 13:49:27
URL: http://cheezes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0