Glögg i bladform.

Tefanatiker som jag är älskar jag att lyxa med att köpa nya, goda tesorter. Inför julen är det bara en smak som gäller - glöggte! Ett smakrikt te med en gnutta glöggton men med en massa julstämning. Jag har med ljus och fackla letat igenom staden efter detta julmåste, men utan resulat. Plötsligt önskar jag att vi hade vårt lilla tehörnan i city istället för alla andra miljoner tebutiker... Det såg ut att bli en glöggtefri jul för mig. Suck.

Men, julen är räddad! Emelie plockade till min stora glädje fram två presenter från tehörnan, en söderblandning och sedan, självfallet, mitt älskade och efterlängtade glöggte! Nu ska jag värma en riktigt gigantisk kopp och mysa ner mig framför Leilas jul på TV4-play. Julen, jag är redo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0