Analyze this.

Det är lätt att förstå varför vi tjejer är så besatta av Sex and the City när det ständigt uppkommer situationer där man känner ett "Hello, that is soooo me!!". Till exempel när jag hör om kvällen myste ner mig i soffan, slog på DVD-boxen och fick iakta Carrie och Miranda spela upp ett telefonsvararmeddelande från Mr Big om och om igen, med någon slags tanke om att det tillslut i allafall skulle förstå innebörden av meddelandet. Vad betyder "I need to talk to you", varför lät han så spänd och varför kom det här just nu? 

Ett SMS som dimper ner i min inkorg kan läsas trettio gånger om jag känner att det är nödvändigt, jag funderar, vridero ch vänder och konsulterar innehållet och ordvalen med Emelie eller Madde, kanske båda. Men ibland har Miranda liksom så rätt. Efter Carries 15 uppspelning av meddelandet konstarerar hon följande: 

"We can analyze this message for years. Come on, they still don´t know who killed Kennedy!"


Okej, kanske ska jag försöka ta in detta i mitt system.
Det är liksom on my list.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Garvar mig harmynt åt att du SATSar i förra inlägget och SATCsar i detta.

2009-09-12 @ 01:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0