Du älskade!

"- Hey, Sanna, you´ve got a package."


En mycket hängig Sanna ser det gröna kuvertet ligga utanför dörren när hon kommer hem. Hon läser. Brister. Gissa om den kära rumskompisen Tom blev lite paff när tårarna sprutade. Tom måste verkligen tro att jag är ett känslomässigt freak eller något, men jag kunde inte hjälpa det. Känslorna blev för mycket för att kontrollera och glädjen över min underbara överraskning tog överhand. Tack du underbara!


...och just mina favoriter, hela långa vägen från Svea Rike - galenskap! Min dag tog verkligen en snabb vändning och även om denna present inte kommer delas hemma i din soffa ska de avnjutas med råge. Ikväll kapar jag en och annan bit tillsammans med en kopp te, mina raggsockar och lite jazz på svenska. Puss på dig Em!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0