Vem är denna underbara människa?!

Nu har det hänt igen! Idag låg det ett paket i min brevlåda och väntade på mig, innehållande en av mina favoritchokladsorter. Ingen avsändare och ingen handstil att tyda (adresslappen var till och med utskriver från datorn). Min enda ledtråd är att paketet är stämplat i Umeå. Rör det sig om samma person som i tidigare? Är min mystiska chokladleverantör tillbaka? Eller är det någon helt ny? Mina frågor är många..

Hur som helst hoppas jag att denna fantastiska person förstår hur underbart det var att hitta en oväntad present just idag. Suttit med hemtenta hela dagen och du påminde mig om att det ibland är viktigt att lämna böckerna, hälla upp en kopp te, mysa ner sig i soffan, ta en bit choklad och se Leilas jul. Du är verkligen dunderomtänksam - Tack, tack, TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0