Long time since last time.

Hemvändarkvällen utspelade sig för min del på Plaza. Gamla klasskompisar blandat med de bästaste, bästaste vänner. Det är kul att se att människor som numera ligger långt ifrån min vardag lever och frodas. Många trevliga samtal (och en del som jag hade kunnat hoppa över). Framför allt blir jag imponerad av alla som vågar satsa på sina drömmar och testa sina vingar.

Det blev sent, och jag mår inte 100% idag, men klart värt.



image101

"Jaha, och vad gör du nu för tiden då?"

image102
Fny

image103
Pärlan

Kommentarer
Postat av: Mallan

Vilka hade du kunnat hoppa över? Nyfiken ja:)

2007-12-29 @ 23:34:16
Postat av: Frida

Haha, jag såg ju inte precis helfräsch ut! Och där hade vi inte ens hunnit in...

2008-01-02 @ 10:59:58
URL: http://starkenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0