Mitt ideal.

För närvarande är det här mitt favoritting i lägenheten. Den kommer från farfar och farmors hus och har nu landat i min köksfönster. Jag blir så glad av att se på den, inte bara för att den påminner mig om mina farföräldrar, utan för att den påminner mig och de sjuka skönhetsidealen som finns idag. Det behöver inte vara så. Jag tycker den här kvinnan ser ganska lycklig ut trots att hon har liten byst, stor häck och korta ben. Hennes baddräkt är bara så härlig! Sedan att hon faktiskt ligger och läser är bara ett stor plus - kunskap är makt.

image72


Så här ska jag bli när jag blir stor.

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

haha, ja, fantastiskt!

2007-12-03 @ 23:10:36
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Amanda

Mm, underbar! :)
*Jul, jul, strålande jul, glans över vita skogar...*

2007-12-04 @ 00:26:59
URL: http://lyckaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0