Home, sweet home. Eller något...

Sverige kan pusta ut, Sanna är åter på skandinavisk mark. Och jösses vilken underbar helg det har varit! Bilder från våra upptåg och mer utförlig resebeskrivning kommer, om bara min kära syster kan få tummen ur och skicka över bilderna...

Istället börjar jag med att visa mitt största shoppingfynd från resan. Jag hittade stövlarna med stort S. Som jag har letat! Det enda jag behövde göra var att åka till Barcelona, titta i varje skoaffär i hela staden för att hitta dessa på Zara, ränna runt på alla Zarabutiker i området för att slutligen hitta rätt storlek. Men nu är dem mina!!


image43


Ett par bra skinnstövlar borde alla tjejer och kvinnor ha i sina ägor. My babies ska invigas redan ikväll när jag trippar till Schmäck med mina förtjusande flickor. Me like!


image44

Kommentarer
Postat av: rakel

roligt att tapeten i bakgrunden är min och niklas vardagsrumstapet :)
Bra budord förresten, jag jobbar på det. allihop!

kram/Rakel

2007-10-30 @ 08:43:26
URL: http://rakeleklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0