Brandon och Brenda.

Min nya obsession. Denna serie är bara bra! Ligger och plöjer första året, då Brandon och Brenda kommer till stan och man får följa hur allt började. Fantastiskt kul att se hur "snygg" Brandon är i sina kritvita jeans, hur poppis Kelly är i sina kläder med axelvaddar och hur alla coola och rika glider omkring med mobiltelefoner stora som dagens handdatorer. Igår följde jag med spänning Brenda och bad-boy-Dylans första date, och präktiga tvillingbrodern drack alkohol(!!). Nej, jag måste nog ta ett avsnitt till...

Åh, this is the best!


image176

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha jag va helt inne i den serien för typ ett år sedan, sedan tröttnade jag typ i tredje eller fjärde säsongen :P men fan va jag älskar dom två första!

2008-04-30 @ 14:44:06
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0