Pizza och tempelriddare.

En bra kväll stavas träning, pizza och BIO, allt med Madde såklart. Vi två har väntat på andra Arn-filmen sedan i julan och nu var det dags. Visst är film bra hemma i soffan, men det är trots att något speciellt med BIO alltid. Jag älskar att sjunka ner i salongen och låta mig slukas av en helt annan värld.




Filmen då? Jag skulle inte placera den i min tre-i-topp-lista men den är klart sevärd och underhållande. Bra musik, vackra miljöer och i ett behagligt tempo. Sedan tackar jag inte nej till att vila ögonen i 2 timmar på män i rustning... Kanske det bästa av allt med filmserien är Lalehs sång "Snö" från första filmen. Den är bara bra! Den har kommit att bli speciell för mig på något sätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0