Pause.

Idag ville inte min kropp jobba. För en gångs skull valde jag att lyssna på den och stannade hemma idag. Jag har inte pluggat, inte tränat, inte skrivit på mina två uppsatser och ställde inte klockan imorse. Jag har spenderat dagen i soffan framför Lady och Lufsen, i raggsockar med te och choklad. Det är absolut det bästa jag har gjort på länge.



Jag måste verkligen rekommendera en nyhet från Lindt - Crème Brûlée. Helt sagolik en slaskig dag som denna. Smälter i munnen som en snöflinga på en spisplatta. Smakar lite som Kinderchoklad fast bättre och finare. Inhandla nästa gång du är på affären! 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för tipset! Choklad-och-film älskare som jag är :-)

2008-12-17 @ 14:28:32
URL: http://cheezes.webblogg.se/
Postat av: Lars

Du... den där chokladen visste hur choklad ska smaka! Dra mig baklänges!

2008-12-17 @ 17:50:46
Postat av: Sanna

I know! Bästa ever :)

2008-12-18 @ 10:49:36
URL: http://sannapannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0