Give me more.

Jag har generellt mycket svårt för artisers försök till come backs. Därför var jag inte en av dem som direkt höll andan när Britney Spears skulle släppa sin nya platta. Det var nog till och med så att jag tyckte det var lite jobbigt - om man nu vill ta kål på sin karriär helt, måste man göra det så offentligt?

Men jag kan bara inte låta bli att gilla Britneys nya skiva. Jag har verkligen insett att hon är så mycket mer än skandaler, vikthoppande och drogproblem(??). Det är få låtar som fått mig att dansa fötterna av mig denna höst som fröken Spears Gimme more. Även hennes senaste singel Piece of me är grym, kaxig och en riktig hit. Så förlåt Brittan för att jag dömde dig. Go, go, go, give us more!!

image119

"It´s Britney, bitch"

Kommentarer
Postat av: klara j-r

kan även bero på att robyn hade ett finger med i spelet. i alla fall på piece of me!

2008-02-13 @ 23:46:59
URL: http://nomi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0