Mina vuxenpoäng.

Igår fick jag en rolig överraskning, min fina Clara och hennes Jakob har förlovat sig. Att byta ringar för mig är någonting stor, riktigt stort. De har verkligen bestämt nu att det blir dem. De har hela framtiden framför sig, ett långt liv tillsammans. Big!

Jag brukar ibland försöka suga åt mig lite av mina vänners vuxenpoäng. Att få säga saker som "min vän Elina, ja, du vet hon som är gift och har en dotter på snart ett år..." eller "Issi är numera butikschef på sitt jobb", det kittlas lite i magen. Nu är Clara inte längre bara den med hus utan kammar även in poäng med en festman. Men jag är inte ensam om mitt egensinnade beteende, utan jag har fått veta att även jag används som vuxenpoängsstatus. Inte lite mallig man blir då inte!

Hur som haver, ett stort och rungande grattis till de nyförlovade!!

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

Tack älskade vän!

2008-02-20 @ 14:53:32
URL: http://underbaraclara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0