Tekniskt problem - var god försök igen senare.

Usch, min hårddisk kraschade för en vecka sedan. Därför har jag inte kunnat skriva någonting på ett bra tag. Men nu är jag igång igen tackvare ett rådigt ingripande från min svåger (tack och lov för nyskapade släktband). Jag ska göra något jag aldrig gjort tidigare - Sanna ska köpa en dator! Med lite hjälp från nyss nämnda har jag valt ut en superfin bärbar, och, håll i er, den är rosa!! Har suttit ett tag på nätet för att hitta en bild på den men eftersom jag inte vet vad det är för modell hittar jag inte rätt. Det finns en massa XP hit och dit och 2000 eller 35000 eller andra sifferkombinationer. Jag gav upp. Johan ska beställa den och allt jag behöver göra är att dra mitt kort.

Jag trodde aldrig att jag skulle tycka det var roligt att inhandla tekniska prylar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg :) Var med och tävla om du vill.
Kram :)

2008-02-05 @ 18:34:06
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: klara j-r

haha, fint. jag har precis också köpt en ny dator. min första bärbara, samt min första mac, jag ger upp pc nu. jag är så less på datorer som inte klarar av att gå in på aftonbladet.se utan att gå sönder typ samt alla antivirus-saker man måste ha och uppdatera hela tiden. ska bli skönt med en dator som i princip inte kan få virus. hoppas du blir nöjd med din nya dator! kram

2008-02-05 @ 19:58:59
URL: http://nomi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0