En annan värld.

Jag samlar på Disney-filmer. Kanske lite konstigt med tanke på att jag blir 22 år i sommar. Men det är något med filmerna som gör att jag fastnar som en mygga i klistret. Stämningen, musiken och bilderna, ja - allt! Man får krypa upp i soffan och vara lite barnlig igen och faktiskt för en stund tro att prinsen räddar prinsessan och att den föräldralösa pojken hittar ett hem i människobyn.
 


Se den här och kom sedan och säg att Disney inte är bra.
Behöver vi inte alla ett lyckligt slut ibland?




Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart att man behöver ett lyckligt slut lite nu och då - hur skulle man annars kunna tro på en lycklig framtid? Jag är född optimist men tror att de flesta kan behöva lite peppning ibland!



Jag håller nästan med dig - det sköna med lite halvtråkigt väder är att det inte finns samma förväntningar som när det är varmt och soligt. Å andra sidan är det ganska skönt att ligga på gräsmattan och läsa som omväxling från soffan :)

2008-06-28 @ 21:39:18
URL: http://lyckaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0