Who´s that girl?

Det är någonting som Robyn som tilltalar mig. Ända sedan hennes första singel Do you really want me som jag spelade konstant dag som kväll har mitt hjärta bankat lite extra hårt för den här tjejen.

Hon är bara grym! Texter med sting, en grym röst och en vilja att vara egen, våga vara egen. Till skillnad från många i musikbranschen känns hon genuin och äkta. En sann förebild för unga tjejer med ett budskap om att våga satsa och förverkliga sina drömmar. Min nya favorit är definitivt denna här:




Good girls are pretty like all the time
I'm just pretty some of the time
Good girls are happy and satisfied
I won't stop asking until I die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0