...och sedan levde de lyckliga i alla sina dagar!




Igår var det dags, min kära Clara och hennes Jakob blev ett. Cermonin blev en pers för tårkanalerna. Eftermiddagen gled över i festens tecken med mat och trevligt sällskap. Ett och annat tal och även lite småbus från oss tjejkompisar sida. Självklart vann jag med stor ära tipsrundan och fick därigenom titeln som "den som känner brudparet bäst". Men det viktigaste av allt var nog att jag fångade Jakobs bukett (det här var ett jämställd bröllop och därför kastade både Clara och Jakob sina blommor). Det är alltså jag som är näst på tur eller...??





Tjejerna


Kvällen förlöpte verkligen i kärlekens tecken och när jag åkte hem kände jag mig som fylld av rosa fluff på något konstigt sätt. Tänk att Clara och Jakob verkligen har gift sig, fatta, gift sig! Det är galet, helt sjukt galet roligt. Det var verkligen som en saga, och Clara var en sann sagoprinsessa i sin klänning. Jag kan bara hoppas att jag kanske får uppleva något liknande en dag (och uppenbarligen snart med tanke på blomfångsten..). Det är någonting speciellt att få vara med när två människor lovar att vara med varandra resten av livet. Det är stort.



Vinsten



...och sedan levde de lyckliga i alla sina dagar!

Kommentarer
Postat av: Syss

Vilken vacker brud. Och vad snygg DU var!!!

2008-09-15 @ 07:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0