En systersallad.

Kan inte du komma hit typ 19 så smaskar vi fruktsallad framför en bra film?

Vad svarar man på det? Det är klart jag gör syster!


Fruktsalladen bestod av alla naturens godis - äpple, apelsin, druvor, persika, honungsmelon, kiwi, banan. Extra gott blir det om man rör ner lite russin som får svampa till sig, mhm! Precis som sin lillasyster är Tove kanelgalen och lärde mig att blanda ner lite (läs extremt mycket) av denna underbara krydda. Kesella + lemoncurd blandades även och fick spela ett gästspel.



Ja, vad tänker ni nu? Seriöst, 50% mindre fett? Har hon gått på den myten? Faktum är att jag aldrig skulle få för mig att handla light-chips. Jag menar, ska det vara så ska det vara. Men jag testade dessa när de delade ut hand outs i en butik och jösses, de är bara såå goda och är några av mina nuvarande favoriter. Precis som naturchips, och vi vet ju alla hur underbara de är. Ett givet inslag i systers skafferi. Testa!

Kommentarer
Postat av: Syss

Ja denna light-produkt ÄR faktiskt godare!! Tusen tack för en kväll helt enligt min melodi - lugn, mysig och i gott sällskap! (Och lite gott förståss) Du glömde att nämna att du åt upp den sista fisken från fiskdammen :-)

2009-08-19 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0