Jag borde eventuellt söka hjälp.

Jag har en konstig fetich - jag bara älskar att organisera och sortera. Bara tanken på att snart få packa upp mina miljoner grejer i en ny lägenhet får mig att bli ivrig. Allt måste få sin plats och det ska hittas praktiska lösningar. Och att jag dessutom komemr att bo 10 minuter ifrån ett IKEA får mig att skutta högt inombords! Jag drömmer mig bort bland lådor och papperssamlare, galgar, rullådor... IKEA:s avdelning för småförvaring är min bild av himlen, I just can not help it.



 


Jag funderar stark på att söka hjälp för min dragning till förvaringsprodukter.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jag skulle nog behöva få lite ordningssinne ifrån dig, eller ja kanske hela familjen här skulle nog behöva en omgång =)



Ha en bra dag!

2009-08-25 @ 09:35:40
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Jenna

Vilken lyx att bo så "farligt" nära Ikea ;) Du som är organisationsälskare kommer ju kunna bo i deras förvaringsavdelning isf!



Jisses 15 timmar på cykelnm? ;) Var det Safes utbildning som du oxå gick? Jag misstänker att jag isf ska förbereda mig med att packa ner många måltider och ombyten :)



Kommer du börja instruera något i Stockholm? Vilken "Ikeaorna" kommer du ha nära? :)

2009-08-25 @ 09:42:35
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0