Storbak en pendelresa bort.

Ännu en helg har förlöpt - dop i Uppsala, pappabesök, dansnatt som slutade sent, museumsöndag, tjejmiddag... Jag drog igång med gasen i botten redan i fredags med hysterisk bakorgie inför lördagens dopfika. Två smörgåstårtor med olika fyllningar skulle skapas, samt två saffransrulltårtor och chokladbollar i oändliga mängder. Mycket bra helg.




Mandis rullar. Det blev fem bollar sedan var hon klar med bakandet.




Lilla Fanny Katarina ser mycket skeptisk ut.



(Bilder från självaste dopen är på intåg)


Intensiv helg, minst sagt.
Tur att det är måndag imorgon med en ny vecka så att jag får vila upp mig.



Kommentarer
Postat av: Storebror

Jättetack till Sanna för de enormt goda tårtorna!! Idag åt jag den sista biten.

2009-12-08 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0