Done no 1!

Är det inte underbar känsla att få riva sönder allt kursmaterial? Även om jag har en tenta kvar kunde jag inte låta bli att släppa loss över dagens tentamaterial så snart jag lämande salen. Eftersom det inte finns någon möjlighet behöver man inte ens tänka "tänk om jag behöver det här igen" - det är bara att ge järnet och fylla pappersinsamligen!



Nästa syssla var att öppna den nya chokladen jag inhandlade igår som lite extra motivation för dagens arbete. Den här gången var det dags för testpanelen (aka Sanna) att försöka sig på Dessert - berry pannacotta. Oj, en höjdare! Jag som annars är lite skeptisk till choklad med "rinnande innehåll" blev stormförtjust! Smakade lite som en gammal Fazer-variant som jag minns fanns för ett antal år sedan. Lite midsommarkänsla med det rosa och bäriga innehållet. Mmm...




Första tentan - check!



 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, den där chokladen verkar ju riktigt god. Kan tänka mig att det är tudelat med kursmatrialet men ändå skönt, eller?



Ha en bra dag!

2009-06-21 @ 14:59:59
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0