Ett minne.

Idag var en sådan där dag. Jag var liksom inte på hugget. Hemtentan ville verkligen inte fungera, min kropp var ut fas, huvudet småvärkte och mina ögon var av någon anledning trötta trots en lugn helg med många sömntimmar. Min söndag ägnades åt något som mina helger aldrig ska göra - plugg. Hela dagen låg det ett litet "snart åker jag hem"-panik/glädje/ångest/förvirran i magen. Blää.

Trött, hängig och lite sådär på bristningsgränsen öppnar jag dörren till en tom och kall lägenhet och hasar fram till min dörr. Men vad är det där? Vad är det som hänger runt mitt handtag? Ett USB-minne? Blir lite förvånad, tar med det in, packar upp väskan och slår på telefonen. SMS från Kat - "Hi, left you some house episodes on my stick, in case you want to watch some before I get home". Underbara, underbara rumskompis!


Det är de små tingen i livet som gör det.

Kommentarer
Postat av: Big Brother

Jasså, du ser på nerladdat material samtidigt som du klagar på Piratpartiet!!! Ser inget moraliskt dilemma?



:-)

2009-06-09 @ 13:32:56
Postat av: Sanna

Bror (vem av de alla kanske du borde definiera, jag har ju några att välja på...), jag klagar inte på det piratpartier vill genomföra (iaf inte i mitt inlägg ovan, men det kommer nog) men jag tycker inte att det är en så pass viktig fråga att den borde få det stora utrymmet.

2009-06-10 @ 07:59:57
URL: http://sannapannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0