Min typ av konst.


Jag kunde inte sagt det bättre själv.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det gick inte att ge en kommentar på spinning-inlägget, så jag kör här istället.

Hur långt är passet? För de bästa passen tycker jag är "pyramid-varianten" på 55 min. Du vet när man börjar med uppvärmning, sedan jobbar man 4 nivåer, men istället för att trampa ut efter den 4:e så går man ner på nivåerna igen. Som avslutning går man upp till 3:e, och sen trampar man ut.

Musiken är otroligt viktig tycker jag också, mycket dance-hits och fartfyllt går jag lätt igång på! Eller hårdrock som t.ex Iron maiden.

Vila tycker jag mest blir jobbigt eftersom det är så svårt att komma igång igen, bäst är när man har en återhämtningslåt eller två med lätt klättring varvat med raksträcka mellan topparna.

2009-06-12 @ 00:04:13
URL: http://cheezes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0