Gå via min mage.


Ryktet har spridit sig från Sverige att vägen till mitt hjärta ofta går via magen. Bjud mig på hemlagat eller en kanelbulle då och då och jag är liksom vunnen. Min annars ganska hängiga dag vände plötsligt bland - "Hey Sanna, I saw this and thought of you. I wanted you to try it". Bara sådär, inget mer. En människa i det regninga Dunedin som ville göra en annan medmänniska glad. Borde det inte finnas fler sånna? Och snacka om att syftet uppfylldes och gav mig ett leende rresten av dagen! Många har testat tidigare och konstaterat att ja, just så simpel är jag. Ge mig choklad och jag är din. Och Coconut som jag älskar! Än har den inte öppnats, utan den ligger i min bokhylla och väntar på ett tillfälle när den verkligen behövs. Utvärdering kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0