"How about it?"

Det finns en låt som fortfarande ekar i mit hjärta. När det närmade sig hemfärd från min utlandstermin i NZ kom min rumskompis Kat in på mitt rum när jag höll på att packa som bäst. Hon klickade runt på min dator och tryckte på play. Då kom de, de där första tårarna. Det var dags att lämna allt. Sverige väntade. Jag kommer ihåg känslan. Förtvivlan, förväntan, panik, tomt och samtidigt totalt känslomässigt kaos.



Den här låten kommer alltid vara Kat, tjejerna, kiwimänniskorna och sista tiden i Dunedin för mig.
En symbol för tid som varit, men också om en förväntan inför framtiden liksom.
Djupt, I know, men så är det.


He says something like, "You and me babe, how about it?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0