Nutella - because I need it.

De säger att man inte ska dömda något förrän man går en sväng i den personens skor. Kanske är det så, att vi liksom inte ska vara för snabba med att döma andras beslut och ageranden, trycka stämpeln i pannan på andra och ifrågasätta i det oändliga. Kanske är det så att ni behöver testa mina pjucks en dag för att förstå varför jag äter Nutella med sked direkt ur burken, samtidigt som jag plöjer oändliga avsnitt av SATC om kvällarna. Då skulle ni förstå att det är precis vad min kropp och själ behöver efter en arbetsdag, då skulle ni inse att något som till ytan kan verka osunt egentligen är det sundaste jag kan göra. Att vara sund betyder nämligen enligt Nationalencyklopedin att främja god hälsa, och hälsa definieras som "välbefinnande". Med detta i åtanke, hur kan mitt beteende då vara osunt? Jag hävdar raka motsatsen.




Kommentarer
Postat av: Emeliiie

Att äta Nutella med sked är helt normalt och något alla borde göra. Go for it!!! Sååå gott...

2009-10-08 @ 19:08:57
Postat av: Jessica

Klart att man behöver äta nutella med sked, så himla gott och sunt ;)

2009-10-10 @ 17:06:31
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0