Nu SATSar jag!

Ny stad, nytt jobb, ny bostad, nytt... gym! Efter sex år på mitt älskade gym i Umeå har jag sedan två veckor medlemskap i en helt ny anläggning. Även om jag stundtals längtar tillbaka till mina stammdeltagare på mina Body Pump-pass, till ledarrummets soffor eller till de välkända korridorerna där massor av bekanta ansikten rör sig är lite ny träningsinspiration kanske precis vad jg behöver. Andra instruktörer, nya pass med annorlunda upplägg och andra lokaler. Ska jag kanske testa Streetdance, SatsCorePuls eller varför inte jobba sig svettig på ett BootCamp imorgonkväll?






En ny termin full med rolig träning spår för dörren och jag står redo med cykelskorna i handen, vattenflaskan fylld och redo att ge järnet!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan vad pepp jag blev! :)

2009-09-10 @ 08:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0