Ett kommande 2009.

Ett år har gått sedan sist. Hallå, var tog de 12 månaderna vägen? Och visst känns det skönt att det snart blir en nystart igen! Den här kalendern ska fyllas med roliga saker. Till att börja med har jag skrivit i mitt avresedatum till Dunedin, när terminen där börjar, när jag börjar i Stockholm och så vidare. Ja, 2009 har definitivt mycket att erbjuda, det vill jag lova. Mitt 2008 var ett bra år, men 2009 ska hoppa upp ett pinnhål.





Jag har sagt det för ett år sedan och jag säger det fortfarande:
det är något visst med att få inhandla den nya kalendern alltså.
Hittade nog den bästa på länge tror jag.
Rosa på längden och på bredden, av alla nyanser och former.
Pink - just the way I like it.

Kommentarer
Postat av: Emeliiie

haha! Även att jag tänkte blogga om min kalender men gjorde det aldrig... Och nu kan jag ju inte göra det. :P

2008-12-09 @ 22:21:08
Postat av: sara

jag ser också fram emot nästa år, det kommer bli kalas! massa nytt och spännande! fast en nackdel med 2009 är ju att vi kommer befinna oss på olika sidor av jorden, iaf första halvan... :(

2008-12-11 @ 09:56:03
Postat av: Anonym

Var har du köpt den? Fin!

2008-12-12 @ 00:05:03
Postat av: Sanna

Emeliie: Jasså, jag hann först..men spelar det någon roll?

Sara: Jag har faktiskt en klump i magen, men i höst Sara, då...

Anonym: Den är införskaffad på Åhlens :)

2008-12-12 @ 08:55:47
URL: http://sannapannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0